/Retururi
Retururi 2018-06-06T05:31:31+00:00

Conform Ordonantei nr. 34/2014, privind regimul juridic al contractelor la distanta, produsele se returneaza in termen de 14 zile calendaristice, de la primirea coletului. 

PAȘII DE URMAT PENTRU A FACE UN RETUR:

– puteti returna o comanda indiferent de motivul dvs. doar daca produsele nu au fost spalate sau folosite in termen de 14 zile de la primirea comenzii.

– returul va fi trimis doar prin firme de curierat la adresa str.Gheorghe Doja nr.197, la destinatar veti trece SOLENA COM SRL, iar ca numar de contact, numerele afisate pe site. (NU TRIMITETI RETURURI PRIN POSTA ROMANA pentru ca nu suntem notificati cand ajung acestea la Posta si nu le putem ridica, de aceea riscati sa le primiti inapoi).

– taxa de retur va fi suportata de dvs. conform O.G 130/2000, Cap.II, Art.7 (1) noi urmand sa va inapoiem intreaga suma care ati achitat-o in momentul in care ati primit comanda.

– banii vor fi returnati intr-un cont IBAN (in termen legal de maxim 14 zile de la primirea returului de catre noi). Rambursarea contravalorii unei comenzi se efectueaza numai prin transfer bancar in contul care ne este transmis de catre client, conform politicii financiare ale lenjerii-pat-online.ro pentru a efectua si demonstra legal si cu usurinta restituirea banilor.

 Motive pentru care lenjerii-pat-online.ro refuza returul produselor:
  • deteriorarea fizica a ambalajului original (cutie sau punga) sau aplicarea bandei scotch direct pe acesta datorata neambalarii corespunzatoare (in hartie sau nylon) realizate de catre client sau curier (in cazul in care acesta din urma este nevoit sa sigileze continutul coletului, daca expeditorul nu o face);
  • deteriorarea sau murdarirea produsului din cauza neambalarii corespunzatoare si a deteriorarii prealabile a ambalajului original;
  • utilizarea produselor si trimiterea acestora cu semne de uzura sau mirosuri improprii
Produsele spalate nu se pot returna din motive de igiena.
Contravaloarea comenzii urmeaza a fi restituita in cel mult 14 de zile de la data denuntarii in scris a contractului si desigur, daca produsele aferente comenzii au fost acceptate ca retur.
Suma inapoiata este suma care ati platit-o cand ati primit coletul (inclusiv taxa de transport pe care ati platit-o cand ati primit coletul), taxa de retur fiind suportata de catre dumneavoastra.
Returnarea produselor se face obligatoriu dupa ce ne-ati notificat . Ne rezervam dreptul sa nu acceptam primirea coletelor retur fara notificare scrisa prealabila.
(NU TRIMITETI RETURURI PRIN POSTA ROMANA pentru ca nu suntem notificati cand ajung acestea la Posta si nu le putem ridica, de aceea riscati sa le primiti inapoi).
Pentru a returna un produs ne puteti suna la numarul: 0744614221 ,  de Luni pana Vineri intre orele 09:00-15:00 sau puteti completa formularul de retur aflat mai jos.

Alt motiv, furnizeaza detaliiAm comandat gresitAm primit alt cod de produsDefectNu imi place